Monday, March 2, 2009

Rumah Kuning johan keseluruhan

Kejohanan Olahraga SMA MAIWP yang berlangsung pada 28 Februari di Kompleks Sukan Bandar Baru Bangi diungguli oleh Rumah Mutiara (Kuning). Kejohanan yang dijalankan secara sederhana itu dirasmikan oleh Ustazah Noor Khalidah Abd Rashid, KPP Bahagian Pelajaran JAWI.

********

PBSM bertungkus lumus 'menyelamatkan' keadaan. Kekurangan anggota. Ramai yang tumbang....
Fokus..

Detik-detik kemenangan...
..... ke hadapan... hormat!

Sedia...


Segak...




Kental dan waja!



10 comments:

Anonymous said...

rumah hijau dah menang rumah biru pun dah menang.sekarang bagi change kat rumah kuning lah pulak.

Anonymous said...

rumah biru tumpu pmr...
buan kalah...
tak nak lupe kat pmr...
;)

Anonymous said...

rezeki allah tentukan.disamping usaha dan tawakkal yang tinggi kepada allah amat penting.ketuanye pon bagus jugak[shaufiq]

Anonymous said...

sukan tahunan tlh mbuktin bahawa pelajar2 sma maiwp mmg berbakat dlm ape jua bldang sekalipun...walhal pidato,khutbah,syair,sajak n lain2 lg..trt mmbuktikn smamaiwp berbakat..cungkillah bakat kami d peringkat atas..

Anonymous said...

saya setuju ngan pndapat anda...cungkil lar bakat kami di peringkat yg lebih jauh..agar sma-maiwp disegani oleh sume org..

Anonymous said...

setuju pndpt anda...pljr smamaiwp berbakat besar...lihat saja pertandingan perarakan maulidur rasul 2008..smamaiwp mampu mengalahkan smakl,sam10 n lain2 lg..aktifkan kokurikulum smamaiwp!!!

Anonymous said...

doa-doala..mutiara.. menang agy thn depan!!
kami layak aw..:p
suka2..!!

Realifex08 said...

rumah biru xde rezki tahun ni..
tapi tahniah lar sbb dapat bekerjasama..
n untuk pngetahuan korang..
ade budak laki umah biru yang tolong jahit costume tuh..
haha..!!

faqiha said...

huhu setiap tahun berbeze beze pemenang bagusnye :)

uzair addin said...

Jangan la dilupakan PMR sekali....sukan-sukan jugak...buktikan kpd semua pihak yang pelajar SMAMAIWP ini berkebolehan pada mata rakyat Malaysia...semoga kita berjaya di dunia dan akhirat...aminn..........